2013年11月12日星期二

綠茶紅豆包 Green Tea Red Bean Bread

綠茶紅豆Green Tea Red Bean Bread





今次整我未整過0既綠茶紅豆包, 我的好朋友

鍾意這個口味,我又即管試下整, 樣子雖然唔夠

紫心蕃薯靚,但係都總算唔錯!滿意, 希望好朋

友都滿意啦!



呢個包我都係用咗17小時中種發酵,好軟棉!



淨係個樣都靚靚啊!



出面買0既綠茶紅豆包通常係成個都係綠,綠

色0既包, 入面包住紅豆蓉,我又麻麻地,因為

覺得太甜,我係唔太鍾意太甜0既野食,雖然

未至於介甜,但係唔想甜得咁緊要~!













沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!