2014年2月12日星期三

紅莓合桃方包 - 附食譜

沖繩黑糖紅莓合桃方包




我係一個包怪, 好想好想做不同美味0既包, 係食個方面

我真係好貪心, 整咗呢樣, 又想整個樣, 無辦法啦, 鬼叫為

食咩!



加埋柸我至愛0既奶茶, 10個good, 嘻嘻!



我鍾意放多d 紅莓同合桃, 因為我覺得多好味d !


食譜

材料  :

高筋粉                             363g

沖繩黑糖                           85g

幼海鹽                                 5g

鮮奶                                 120g

鮮酵母                               16g  (如用乾酵母用8g)

蛋                                       40g

湯種                                 120g

牛油                                   40g

紅莓                                    50g

合桃                                   80g  (先處理, 焗6-8分鐘, 要留意住,

                                                       唔好俾佢燶呀, 放涼備用)

12両吐司模

做法  :

1.  鮮奶溫度要暖, 放入鮮酵母.

2.  除了牛油, 將所有材料放入大盆中, 中間撥開倒入 (1).

3.  將 (2) 搓成麵糰, 最後加入牛油, 搓至可拉出薄膜, 放

       入盆中發酵45分鐘.

4.  取出麵糰, 加入紅莓和合桃混合.

5.  分成兩等份, 靜止15分鐘後, 取出排氣.

6.  麵糰搓成長条卷起, 放入吐司模中, 發酵至9成滿, 面搽上蛋汁.

7.  預熱焗爐5分鐘, 放入吐司焗30分鐘.


我的方包吐司種類
老種高溶點芝士方包

湯種軟棉方包

黑糖紅莓合桃方包

低溫發酵咖啡方包

17小時紫蕃薯牛奶方包

頂角方包

17小時中種發酵磅麵包

老種芝蔴磅麵包

液種牛奶吐司

北海道牛奶吐司

綠茶紅豆方包

紅莓提子丹麥吐司

原味丹麥吐司

朱古力杏仁丹麥吐司




























沒有留言:

發佈留言

歡迎大家俾意見多多指教!